Pagini

luni, 25 iulie 2011

Intreaba-ma orice... si voi raspunde

Am preluat acest "tag" de pe blogul Ioanei. Trebuie sa raspund sincer la cateva intrebari alese de Ioana din cartea Mihaelei Radulescu: "Intreaba-ma orice".
                                                                   sursa

1. Ce schimbari ai face in viata ta de acum?
R: As emigra. Undeva departe, intr-o tara cu mult soare, plaje cu nisip fin si mare/ocean, mi-as cumpara o casa pe malul marii si mi-as deschide o afacere, sa fiu propriul meu sef.

2. Cand ai stat ultima data treaza toata noaptea si din ce motiv?
R: Nu-mi mai amintesc. Probabil in facultate cand invatam pentru examene am pierdut nopti intregi. Cel mai recent acum 3 saptamani cand am fost in Grecia, dar am mai atipit in autocar, deci nu se pune :D.

3. Ce calitati crezi ca admira cei din jur la tine?
R: Sinceritatea, eficienta.

4. Ce crezi ca e cel mai neplacut la tine?
R: Teama. Mi-e teama sa ma desprind de ceea ce cunosc, de ceea ce e sigur, ma atasez foarte usor de oameni si locuri si mi-e greu sa le las in urma. Poate de aceea nu am avut curajul sa emigrez pana acum. 

5. Pentru cine ti-ai da viata?
R. Pentru sotul meu.

6. Ce te face sa plangi?
R. Cartile, filmele de dragoste cu happy/ sad ending  :D. 
Si mai plang cand cineva imi face rau direct/ indirect, voit sau nu (mai rar dar mi se intampla).

7. Care crezi ca e cuplul cel mai reusit din cate cunosti?
R. Cred ca bunicii mei au avut o casnicie frumoasa. S-au iubit, au avut copii, nepoti, nu cred ca i-am auzit vreodata certandu-se, nu l-am vazut niciodata pe bunicu' sa ridice mana la bunica, desi au trait la tara si nu ar fi fost ceva iesit din comun.

8. Cum ti-ar placea sa mori?
R. Nu vreau sa ajung foarte batrana, sa nu ma pot deplasa, sa am nevoie de ajutor sa-mi fac piata sau ceva de mancare. Da, mi-e frica de batranete, de singuratate la batranete! Si vreau sa mor acasa, linistita, in patul meu, probabil in somn.

9. In ce relatie esti cu Dumnezeu?
R. O relatie buna, cred eu.

10. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?
R. Au fost cateva momente in care am considerat ca era mai bine sa tin adevarul pentru mine. Nu stiu daca am facut bine sau nu, dar la momentul respectiv mi s-a parut cea mai buna alegere. 
Sunt mereu momente in care prefer sa tin adevarul pentru mine, prefer sa nu stie nimeni ce se intampla exact in casa mea, in familia mea.

11. Ce experienta crezi ca te-a facut mai inteleapta?
R. O neintelegere la un moment dat care m-a facut sa realizez ca nimeni, nici macar familia (a se citi parintii), nu este mereu alaturi de tine.

12. Ce iti displace cel mai mult la tara ta?
R. Politicienii, dezinteresul, talkshow-rile politice, scaderile salariilor, pensiilor, alocatiilor, sloganul "traiasca spaga" and so on...

13. Pentru ce motiv esti mandra de tara ta?
R. Pentru peisajele minunate si pentru o parte din populatie, cei care nu fac politica si nici nu si-au "vandut" sufletul in jocurile politice.

14. Cand ai simtit cea mai mare fericire ca te intorci acasa? 
R. Nu am fost niciodata fericita sa ma intorc acasa.

15. Cu ce cuvant unic te-ai descrie?
R. Visatoare.

16. Ce muzica te energizeaza?
R. Latino!

17. In ce haine crezi ca arati cel mai bine?
R. Negre.

18. Cu cine regreti ca n-ai avut o relatie de iubire?
R. Cu un tip dulce, pe care l-am cunoscut pe la vreo 19 ani si care mi-a dovedit ca exista si barbati altfel.

19. Ce muzica nu ai in casa si nici nu vrei sa asculti?
R. Manele, house, melodii romanesti facute in studio pentru pitzi siliconate si fara dram de voce, hardrock.

20. Pe ce n-ai da bani niciodata?
R. Pe dragoste.

21. Care a fost cea mai mare extravaganta financiara a ta de pana acum?
R. De obicei sunt foarte cumpatata cu banii.

22. Care sunt primele trei carti in topul celor mai importante pentru tine?
R. "La Medeleni" - Ionel Teodoreanu, "Gone with the wind" - Margaret Mitchell, "A child called 'IT' " - Dave Pelzer

23. Ce autor de carte ai vrea sa cunosti personal?
R. Dave Pelzer.

24. Care este cea mai ridicola superstitie a ta?
R. Am mai multe: marti sau vineri 13, aceleasi haine ca imi poarta noroc...

25. Cand ai plans copios ultima data si de ce?
R. Nu mai stiu.Ultima data imi amintesc ca invatam pentru licenta si in pauze ma uitam la filme. M-am uitam la "A walk to remember" cu husbandul pentru a nu stiu cata oara si tot am plans.

26. Ce intrebare eviti cel mai des?
R. Cea/cele legate de familia mea.

27. Cand moare dragostea?
R. Depinde de ceea ce faci ca s-o mentii vie. Poate sa moara sau sa devina mai puternica. Daca nu lasi sa intervina rutina si plictiseala, daca inveti sa comunici, atunci dragostea poate sa dureze "pana ce moartea ne va desparti".

28. Ce ti se pare cel mai greu intr-o casnicie?
R. Sa lasi la birou stresul si sa ajungi acasa ca si cum ziua e abia la inceput.
29. In ce loc de pe planeta ai vrea sa ajungi cu orice pret?
R. In America (Nord si Sud), Asia, Africa, in insule exotice...

30. Care a fost cel mai neplacut lucru pe care l-ai facut pentru bani?
R. Am lucrat/ lucrez pentru sefi care nu apreciaza efortul depus.

Daca vrei sa raspunzi si tu la aceste intrebari, Ioana te roaga sa o faci - preluandu-le pe blogul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu