Pagini

marți, 26 iulie 2011

Google + ?!

Acum ceva ani, erai nimeni daca n-aveai cont de hi5. Hi5, mai tarziu, a devenit metoda de agatat. Toate pitzipoancele si toti cocalarii isi aratau "muschii (a se citi diverse parti ale corpului sumar/deloc acoperite) si banii" pe hi5.
Mai nou, esti nimeni daca n-ai cont de Facebook si/sau Twitter. Cu Facebook-ul m-am lamurit, cat de cat. Cu Twitter-ul inca ma mai chinui. Nu-i inteleg rostul. E ca si cum as tasta pe messenger cu diverse link-uri. Care-i scopul?! Pe cuvant daca stiu. Cred ca o sa dau search pe Google sa aflu mai multe si sigur voi gasi cel putin un tutorial pe youtube.
Recent a aparut Google+. Tot zburand din blog in blog ca o albinuta ce sunt (lol), am dat de diverse postari care tot vorbeau despre acest nou produs Google+. 
Zic:"Ok, a mai scos goagalu' (vorba lu' Vanghelie) ceva". Am Google setat ca homepage, rezulta motor de cautare automat, Blogger folosesc si-mi place, GFC e primul pe care il deschid dimineata sa vad ultimele postari, gmail am dar nu-l folosesc foarte intens (deh, m-am obisnuit cu yahoo), traducerea o mai folosesc cand citesc carti in engleza si nu stiu diverse cuvinte, imagini mai caut, Google maps folosesc, si Google Earth e descarcat pe PC, Youtube la greu, vreau sa invat sa folosesc calendarul si documentele (nu am avut timp sa le deslusesc tainele inca)... in concluzie, Google e baza (cel putin la mine).
Si cum va spuneam, tot zburand din blog in blog am dat peste acest tutorial care m-a mai luminat putin in legatura cu ce face Google+. Din cate am inteles eu, este o retea de socializare, gen facebook, dar cu functii mai complexe.

Voi ati auzit de Google+ ?  V-ar tenta sa va faceti cont? Pe mine da, dar se pare ca va trebui sa mai asteptam. Deocamdata este in teste, iar cei care-l testeaza participa doar pe baza de invitatie.

4 comentarii:

  1. Eu am cont si nu e mare lucru. Daca vrei, iti trimit si tie invitatie. E un fel de facebook dar mai naspa :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, am primit invitatia. Eram curioasa sa-l incerc, am tot citit despre el prin blogosfera din afara. Din cate am vazut este doar in teste. Mi se par interesante cerculetele. Pe FB este mai greu sa delimitezi prietenii: familie, cunostinte, pers pe care le urmaresti,... De ex, daca vreau sa vada anumite pers pozele mele, la FB tb sa-mi creez grupuri in care sa invit pers respctive, aici pare sa fie mai usor. Sau sper sa fie asa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cont pe Facebook, dar nu prea il folosesc. Vad ca, de la o vreme, am inceput sa primesc cereri de la fosti vecini de bloc, copii cu care ma jucam in cartier sau in vacante la tara, colegi de scoala pe care nu-i puteam suferi si alti nechemati. O fosta vecina chiar a avut tupeul sa-mi ceara o favoare, desi nu am tinut legatura de vreo 14 ani. Asa ca mi-am schimbat setarile si am facut o lista de nedoriti care nu pot vedea absolut nimic din ce postez :). Mi-as sterge contul, dar e bun pentru invitatii la diverse evenimente si alte maruntisuri.
    Deci, ca sa raspund intrebarii tale, nu m-ar tenta nicio retea de socializare, oricat de bine marketata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cat, nici pe mine nu ma tenteaza prea tare retelele solciale sau nu ma tentau pana acum aproape un an. Ce-mi place la ele este ca am regasit fosti colegi de generala/liceu cu care probabil nu as fi reusit sa reiau relatia. Am si eu "lista neagra" pe facebook. In rest, nu-l prea folosesc nici eu.

    RăspundețiȘtergere