Pagini

vineri, 17 iunie 2011

For the Weekend - movie "Leap Year"

Pentru ca n-am mai postat de ceva vreme despre un film sau o carte, m-am decis sa dau nastere unui obicei pe blog: sa postez in fiecare vineri cel putin o recomandare pentru weekend, un film, o carte sau orice altceva ce mi se pare mie interesant.
Si pentru ca acum cateva zile prietena mea, Andreea, mi-a adus aminte de filmul "Leap Year" - An bisect (2010), am decis sa fie acest film prima recomandare.
 Este o comedie romantica, care-i are ca protagonisti pe Amy Adams (Anna Brady) şi Matthew Goode (Declan - very cute smile).
Anna locuieste in Boston si este impreuna cu iubitul ei, Jeremy, de 4 ani. Ea asteapta propunerea la care orice fata viseaza: cererea in casatorie si este sigura ca va veni in seara dinaintea plecarii logodnicului ei la un congres in Dublin. La cina insa, iubitul ei ii face cadou o pereche de cercei.
Stiti in filme, faza cand el scoate cutiuta aceea micuta, din catifea, si i-o intinde ei, care saraca, surprinsa nevoie mare desi se asteapta la inel, deschide cutiuta cu maini tremurande dar gaseste fie cercei, fie un pandant, fie o brosa? So, no big diamond ring for Anna, just a pair of earrings.
Anna insa, convinsa ca Jeremy este jumatatea ei, ia decizia sa-i faca o surpriza urmand o veche traditie irlandeza care spune ca data de 29 februarie este singura zi in care poti sa-ti ceri iubitul in casatorie si acesta este obligat sa accepte. Asa ca, Anna se urca in avionul spre Dublin cu acest plan in gand. Insa vremea rea impinge la o aterizare fortata in Tara Galilor, ea fiind nevoita sa innopteze la un han si sa-si continue calatoria abia a doua zi, cu ajutorul morocanosului Declan, proprietarul hanului.
Calatoria pana la Dublin este plina de peripetii amuzante, dar va las pe voi sa le descoperiti.
Daca va plac comediile romantice, acesta este un must see. Eu l-am vazut impreuna cu sotul si i-a placut si lui foarte mult.
Pe IMDB are 6.1/10. Eu i-as da un 9.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu