Pagini

miercuri, 25 mai 2011

Raspuns comentarii postarea precedenta

Sunt plina de spume: incerc de ieri sa raspund la comentariile de la postarea despre parfumelele Dianei si nu reusesc. Scriu comentariul dar cand incerc sa postez imi cere sa ma conectez iar la cont. Ma conectez dar imi apare comentariul in preview cu Anonim, desi doar ce m-am conectat si cand incerc sa-l postez asa, cu Anonim, iar imi cere sa ma conectez. Si tot asa pana incep sa-mi smulg parul din cap.
Asa ca vin cu rugamintea catre cei care se pricep la blogger: puteti sa ma ajutati sa-mi dau seama ce-i cu blogul asta idiot? Am incercat sa schimb templateul dar la comentarii ramane aceeasi problema.
PLS, HELP!!!
Plus ca nu pot nici sa-mi editez postarile decat daca ma conectez si-mi apare tabloul de bord...
Si acum, sa raspund la comentariile de la postarea de ieri, ca sa nu credeti ca va ignor *smile*:

Diana spunea...

Multumeeesc, honey ! Esti de nota 10 ! :*
@Diana: Nothing but the truth, dear! Imi place parfumelul la nebunie :)
Cu scuzele de rigoare pentru ca n-am avut timp si inclinatie sa fac reviewul pana acum :)
Te pup

catintherain spunea...

Sunt moarta dupa parfumuri, as fi curioasa sa le incerc si eu. Poate cand ma intorc in tara :).
@Cat: Iti recomand Inception, este demential. Mie una imi place foarte mult, plus ca este natural si stiu ca nu pun toate prostiile pe/in piele :)

L.E.: OK, deci este problema doar pentru postarea de ieri. La postarea asta ma lasa sa comentez. Ciudat!

Un comentariu: