Pagini

joi, 10 martie 2011

Ma mut...

Toata lumea crede ca daca stai cu chirie te poti muta mult mai usor. Cum nu-ti convine ceva: nu te intelegi cu proprietarul, ai costuri prea mari la intretinere sau iti creste chiria aiurea, iti iei lucrurile si te-ai carat.
Dar ce faci cand stai intr-un loc vreo 6-7 ani, timp in care ai agonisit diverse, multe la numar, si simti ca nu-ti mai ajunge o camera?! Pai te decizi sa te muti la doua camere, mai ales daca ai gasit doua camere la acelasi pret pe care il platesti pentru o camera si, in plus, cele doua camere sunt mai locuibile decat garsoniera in care ti-ai petrecut atatia ani, sunt mult mai frumos amenajate si, cel mai important: sunt doua camere.
Singurul factor care ma impinge sa ma mut este lipsa spatiului. Proprietarul e super, nu a venit niciodata neanuntat sa ma verifice (in aproape 7 ani a venit de 3 ori in garsoniera), intretinerea e mica... dar imi lipseste spatiul.
Asa ca mi-am luat picioarele la spinare (vorba vine) si intreband in stanga si'n dreapta am gasit doua camere. Saptamana viitoare ma mut.
Ceva sfaturi? Cum sa fac sa-mi fie mai usor? Cum sa le impachetez?!
Help!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu