Pagini

luni, 10 ianuarie 2011

Review produse Herbine

Inainte de Craciun, am participat la giveawayul organizat de Amy - Herbine si am castigat setul format din sapun Pebbles si balsam de buze Chocolate Smooch. Si daca tot am castigat, am zis sa-i iau si sotului ceva sa nu se supere, asa ca am comandat si sapunul Mr. Wonderful. Si pentru ca i-am promis ca voi face un review, acest post va fi despre produsele testate.

Produsele au venit frumos ambalate si etichetate Herbine. Inca dinainte de a desface pachetul am simtit un miros puternic, masculin de la sapunul sotului. Cand i l-am dat nu i-a prea placut cum miroase, iar cand a citit ce contine si a vazut ca, pe langa celelalte ingrediente, mai are si tamaie, mi-a zis ca sigur i-am pus gand rau (lol). Insa dupa prima utilizare a ramas placut surpins de cata spuma face si de faptul ca parfumul ramane pe piele chiar si cateva ore. Ce ii "lipseste" (dupa cum s-a exprimat sotul) este ceva abraziv. Mergea foarte bine putin zahar brun sau carbune medicinal care sa dea senzatia de scratch.  
Eu am folosit doar balsamul de buze, care mi-a placut foarte mult. Are o consistenta cremoasa-tare, dar se topeste foarte bine in contact cu buzele si ramane o senzatie de hidratare data, cu siguranta, de unturile din compozitie (shea si cacao). Este si yummyyyy... asa ca nu este nici o problema daca il papati de pe buze (eu asa am facut la inceput).

Sapunul Pebbles inca nu l-am testat, deoarece mai am putin din cel cu scortisoara si portocala de la Jovis. Cum reusesc sa-l incerc, revin cu completarile de rigoare la postare.

Multumesc, Amy!

(fotografiile apartin Herbine)

2 comentarii:

  1. :)) hai ca-i total sotul tau :)), m-a facut sa rad :P. Sorry dar miros barbatesc "din comert" nu am reusit nicicum sa adun :).
    Saru'mana de review. Va pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa... a zis ceva de genul "nici nu m-ai luat bine si mi-ai pus gand rau"
    Stai linistita, ca acum ii place si mirosul. A fost doar prima reactie. Poate si pentru ca este primul sapun facut in casa special pentru barbati pe care l-a folosit.
    Si noi te pupam :)

    RăspundețiȘtergere