Pagini

miercuri, 8 decembrie 2010

Cam rar...

dar stiti cum se spune: "Mai rarut ca-i mai dragut" LOL
Nu ca as fi aspirat vreodata la apelativul de bloger, dar parca prea rar scriu. Unul dintre motive ar fi ca nu am timp. Parca ziua nu mai are 24 ore (cel putin asa mi se pare mie). Al II-lea motiv este ca sunt cam lenesa in ultimul timp *blush*... stiu ca nu-i bine, dar parca nu-mi mai gasesc cuvintele.
Imi place, in schimb, sa citesc. Sa navighez pe net si sa citesc diverse bloguri. Am descoperit bloguri atat de variate. Am descoperit, mai nou, lumea "verde". Nu, nu verde la fata, sau poate ca si la fata, ci verde in sensul de sanatos. Cum sa mancam sanatos, sau cel putin sa incercam, ce produse cosmetice sa folosim... Am descoperit fete care fac sapunuri, lotiuni de corp si multe alte chestii din produse naturale, fara chimicale, parabeni si alte prostii. Si am descoperit diverse retete pentru acest gen de produse, pe care abia astept sa le incerc. Mai greu este cu ingredientele... cam greu de gasit la noi, iar daca le gesesti sunt la preturi astronomice. Cel mai ieftin iesi la import (cred) cu tot cu taxe vamale.
Cam atat deocamdata. Sper sa reusesc sa scriu mai des :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu