Pagini

duminică, 24 mai 2009

Si ce daca...


Am primit o leapsa de la Mihaela, pe care tin s-o onorez pt. ca-mi place :)

Dacă eram o lună, aş fi fost: iunie (prima luna de vara, luna in care incepea vacanta mare... nunta in iunie);

Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost: sambata (pentru ca este prima zi din weekend si pentru ca poti sa faci orice deoarece maine este duminica, nu luni);

Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost: dimineata (imi place roua diminetilor de vara, trilurile pasarilor la 6 dimineata, rasaritul...);

Dacă eram un animal marin, aş fi fost: delfin (se spune ca sunt cele mai inteligente fiinte si sunt super jucausi);

Dacă eram o direcţie, aş fi fost: inainte (nu-mi place sa merg inapoi, desi uneori ma mai uit peste umar);

Dacă eram o virtute, aş fi fost: staruinta (imi place sa duc la bun sfarsit ceea ce am inceput, de cele mai multe ori);

Dacă eram o personalitate istorica, as fi fost:

Daca eram o planetă, aş fi fost: Venus (imi place numele)

Dacă eram un lichid, aş fi fost: sampanie (pentru ca se bea doar la ocazii speciale);

Dacă eram o piatra, aş fi fost: onix;

Dacă eram o pasăre, aş fi fost: porumbel;

Dacă eram o plantă, aş fi fost: lacrimioara (au cele mai placut parfum);

Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost: ploaie de vara (pentru ca toata lumea o asteapta);

Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost: pian sau chitara;

Dacă eram o emoţie, aş fi fost: fericirea (mi-ar fi placut sa fiu in sufletul tuturor);

Dacă eram un sunet, aş fi fost: clopotei de vant (e atat de linistitor sunetul lor);

Dacă eram un element, aş fi fost: pamant (sunt cu picioarele pe pamnat intotdeauna, sau asa mi s-a spus);

Dacă eram un cântec, aş fi fost: "Adoro" - David Bustamante & Merche;

Dacă eram un film, aş fi fost: "A walk to remember";

Dacă eram un serial, aş fi fost: "Grey's Anatomy";

Dacă eram o carte, aş fi fost: "La Medeleni";

Dacă eram un personaj de ficţiune, as fi fost: Scarlett O'Hara - Pe aripile vantului;

Dacă eram un fel de mancare, aş fi fost: inghetata;

Dacă eram un gust, aş fi fost: dulce;

Dacă eram o aromă, aş fi fost: vanilie;

Dacă eram o culoare, aş fi fost: lila;

Dacă eram un material, aş fi fostmatase;

Dacă eram un cuvânt, aş fi fosttot;

Dacă eram o parte a corpului, aş fi fostbuze;

Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost zambet (rad mereu);

Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fostpsihologie;

Dacă eram un personaj din desene animate, aş fi fost - Tweety;

Dacă eram o formă, aş fi fosthexagon;

Dacă eram un număr, aş fi fost7;

Dacă eram o maşină, aş fi fost Toyota Yaris;

Dacă eram o haină, aş fi fostbluza de matase.

Multumesc Mihaelei pentru leapsa. Merge mai departe la cine vrea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu