Pagini

luni, 27 aprilie 2009

AUGUST RUSH...


Mi se intampla de multe ori sa fac o obsesie pentru un film sau o carte... sa-mi placa atat de mult incat sa-i stresez pe cei din jur pana ii conving ca trebuie sa vada filmul sau sa citeasca, cartea. Asa mi s-a intamplat azi cu "AUGUST RUSH". Am aflat din intamplare despre el, navigand pe net si mi-am zis ca trebuie sa-l vad. Este unul dintre acele filme care te marcheaza, care te face sa crezi in magie, in sintagma "iubirea invinge totul"...

Filmul prezinta povestea unui copil talentat, August Rush (Freddie Highmore), care aude muzica in orice sunet, fie ca este vantul prin iarba, fie metroul, fie clopoteii de vant... sunetele lumii sunt ca o simfonie pentru el. El este convins ca doar prin muzica va reusi sa-si gaseasca parintii, care se pare l-au parasit intr-un orfelinat, ferm convins ca a fost un copil dorit.


Parintii lui, Louise Connelly (Jonathan Rhys Meyers), un irlandez care canta intr-o formatie rock, si Lyla Novacek (Keri Russell), care canta la violoncel, se indragostesc la prima vedere si, in urma singurei nopti petrecute impreuna pe acoperisul unei cladiri din Washington Square, se naste August. A doua zi sunt despartiti de ambitiosul ei tata, care isi dorea mult mai mult pentru ea.
Cateva luni mai tarziu, Lyla este lovita de o masina si naste prematur, tatal ei dand copilul spre adoptie in timp ce ei ii spune ca a murit. In urma acestei vesti, Lyla abandoneaza stralucita cariera care ar fi asteptat-o, pentru a deveni profesoara de muzica. Louise abandoneaza si el trupa si muzica pentru ca ii aminteau atat de mult de ea ("What's the point in singing? She is not gonna hear me...")

11 ani mai tarziu, pe patul de moarte, tatal Lylei ii marturiseste ca a dat copilul spre adoptie pentru binele ei, Louise reuneste formatia in care a cantat, iar August fuge din orfelinat pentru a-si cauta parintii...

Ce se intampla in continuare, va las pe voi sa descoperiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu